Ben je klant van Plenion en heb je een technische vraag? Onze supportafdeling helpt je graag. Vraag in Plenion eenvoudig support aan via het vraagteken bovenaan rechts. Lukt het niet via de software, stuur een mail naar ticket@plenion.be en wij registreren je vraag in onze database.
Heb je een andere vraag? Kijk hieronder tussen onze FAQ’s of contacteer ons.

Download hier alvast teamviewer voor een nog snellere service. Zo kunnen we samen met jou het probleem bekijken op je scherm. Meer info via teamviewer.com
Download hier Anydesk. Op deze manier kunnen we samen met jou het probleem bekijken op je scherm. Meer info over Anydesk vind je op anydesk.com.
Neem contact op met onze supportdienst.
Wij bezorgen u de nodige identificatiegegevens of activeren uw account opnieuw.
Tel.: +32 9 384 89 00 of stuur een e-mail naar ticket@plenion.be
-
Wenst u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord te resetten of te activeren?
Contacteer ons via ticket@plenion.be
-
Krijgt u een andere foutmelding die u verhindert om het programma of het portaal op te starten?
Gelieve ons te contacteren via ticket@plenion.be en de schermafbeelding of de foutmelding in tekst bij te voegen, a.u.b.
-
Hebt u geen servicecontract maar wenst u een offerte te ontvangen?
Richt uw aanvraag dan aan sales@plenion.be
Onze helpdesk is bereikbaar telefonisch op 09 384 89 00 of via ticket (ticket@plenion.be).
Bij een dringend probleem belt u best rechtstreeks naar ons kantoor voor technische ondersteuning.
De dringende situaties waarvoor wij u onmiddellijk willen helpen, zijn de volgende:
In geval van een van deze problemen kunt u vooraf de volgende controles uitvoeren om de ernst van het probleem in te schatten: