Cloud - Veelgestelde vragen

Kan ik werken via een mobiel toestel zoals een iPad / Tablet / Smartphone?
Er is een heel beperkte mogelijkheid om te werken via deze toestellen. Hier wordt echter geen ondersteuning op verleend.

Kan ik werken via een Linux operating systeem met Plenion Cloud?
Er wordt geen ondersteuning geboden voor Linux systemen.

Kan ik werken op mijn iMac / Macbook met Plenion Cloud?
De mogelijkheid om te werken via een OS X based toestel bestaat. Onze voorkeur gaat sowieso uit naar HTML5 via bovenstaand login scherm.
Anderzijds kan u ook via een externe applicatie werken (minder veilig). Deze applicatie is geheel gratis te downloaden in de app store bij het zoeken naar "Remote Desktop". De mogelijkheden zijn echter beperkter dan het voorziene platform, zijnde Microsoft Windows , en gebeuren over een niet beveiligde lijn. Hier wordt geen support op verleend.

Support
Onze support is steeds bereikbaar tussen 9u en 12u en tussen 13u en 16u00. Uw vragen worden geregistreerd in onze database zodat zij zeker worden behandeld.

Vraagt de oplossing meer tijd dan krijgt u een antwoord wanneer de oplossing voor uw probleem beschikbaar gemaakt wordt. Support ter plaatse wordt zoveel mogelijk vermeden.
Onderstaand kan u steeds onze online supporttool downloaden en die gebruiken samen met onze supportmedewerkers.

Beheer zorgeloos al je projecten
Vereenvoudig je operationele processen
Win kostbare tijd
Optimaliseer de communicatie tussen backoffice en field medewerkers
Versterk je klantrelaties