Ja, Plenion biedt verschillende opleidingsmogelijkheden aan, zowel voor nieuwe gebruikers als voor gevorderden. Je kunt een extra opleiding aanvragen via een request of contact opnemen met uw commerciële verantwoordelijke. We stemmen de opleiding af op jouw kennisniveau en specifieke noden. Vraag vrijblijvend info via sales@plenion.be of ticket@plenion.be
Ja, Plenion biedt verschillende opleidingsmogelijkheden aan, zowel voor nieuwe gebruikers als voor gevorderden. Je kunt een extra opleiding aanvragen via een request of contact opnemen met uw commerciële verantwoordelijke. We stemmen de opleiding af op jouw kennisniveau en specifieke noden. Vraag vrijblijvend info via sales@plenion.be of ticket@plenion.be
Plenion biedt zowel huur- als aankoopformules aan. Afhankelijk van uw voorkeur en bedrijfsbehoefte(n) kan u kiezen voor een eenmalige aankoop of een maandelijks abonnementsmodel (SaaS). Onze adviseurs helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor u en uw team.
Plenion is schaalbaar en geschikt voor zowel groeiende KMO’s als grote internationaal gerichte ondernemingen. Meestal is het interessant om Plenion ERP te gebruiken vanaf 5 vaste werknemers - vrijwel alle bedrijven halen voordelen uit automatisering en overzichtelijkheid dankzij Plenion ERP.
Ja, Plenion is volledig beschikbaar in de Cloud. Je hoeft geen eigen server meer te beheren. Je hebt toegang tot je software en gegevens vanaf elke locatie, zolang je een internetverbinding hebt. Liever Plenion installeren en data beheren op een eigen server? Geen probleem!
Ja, Plenion volgt alle wettelijke verplichtingen op de voet. De ERP software is volledig afgestemd op de werking met de e-facturatieverplichting zoals gepland in 2026, met volledige ondersteuning voor o.m. Peppol, UBL en meer. Vraag uw uitbreiding aan of vraag credits aan voor uw facturatie flows.
Ja, Plenion ondersteunt een koppeling met VEKA. Dit zorgt voor een automatische gegevensuitwisseling met het VEKA-platform, wat jouw administratie aanzienlijk vereenvoudigt.
Ja, op de Plenion apps kunnen metinggegevens van Testo en Euro-Index meettoestellen worden ingelezen. Deze makkelijke import zorgt voor een supersnelle verwerking van onderhoudsrapporten als bv. reinigings- en verbrandingsattesten. Vraag vrijblijvend de technische details aan, via info@plenion.be
Ja, op de Plenion apps kunnen metinggegevens van Testo en Euro-Index meettoestellen worden ingelezen. Deze makkelijke import zorgt voor een supersnelle verwerking van onderhoudsrapporten als bv. reinigings- en verbrandingsattesten. Vraag vrijblijvend de technische details aan, via info@plenion.be
Zeker! Plenion biedt uitgebreide API-mogelijkheden waarmee je op een veilige manier data kunt delen. Voor meer informatie kan je terecht bij jouw consultant of commerciële verantwoordelijke, of via ticket@plenion.be
Zeker! Plenion biedt uitgebreide API-mogelijkheden waarmee je op een veilige manier data kunt delen. Voor meer informatie kan je terecht bij jouw consultant of commerciële verantwoordelijke, of via ticket@plenion.be
Neem contact op met ons via onze integratie pagina of via info@plenion.be.
We bekijken samen de technische specificaties van jouw platform en stellen een stappenplan op voor een vlotte koppeling via onze API of een aangepaste connector.
Stuur ons een verzoek via onze integratiepagina of via info@plenion.be.
Vermeld alvast duidelijk welke producten binnen welke sectoren u aanbiedt. Van zodra mogelijk nemen we contact op met u.
Stuur ons een verzoek via onze integratiepagina of via info@plenion.be.
Vermeld alvast duidelijk welke producten binnen welke sectoren u aanbiedt. Van zodra mogelijk nemen we contact op met u.
We bieden Plenion aan als lokale installatie (on-premise) of als cloud-oplossing (SaaS). Je kiest zelf de formule die het best aansluit bij jouw IT-infrastructuur en wensen.
Een lokaal gerichte ERP-leverancier met internationale ondersteuning zoals Plenion, biedt persoonlijke service, korte communicatielijnen, ondersteuning in je taal, en kennis van de toepasselijke wetgeving en sector gebonden eigenheden. Dat zorgt voor snellere implementaties en succesvolle oplossingen op maat van onze klanten en hun werking.
Een lokaal gerichte ERP-leverancier met internationale ondersteuning zoals Plenion, biedt persoonlijke service, korte communicatielijnen, ondersteuning in je taal, en kennis van de toepasselijke wetgeving en sector gebonden eigenheden. Dat zorgt voor snellere implementaties en succesvolle oplossingen op maat van onze klanten en hun werking.
De implementatietijd hangt af van de complexiteit van uw processen. Voor eerder kleine bedrijven vraagt dit al snel 2 à 4 weken doorlooptijd.
Voor eerder grote ondernemingen of specifieke maatwerktrajecten kan dit gespreid worden over meerdere maanden naargelang de doelstellingen per bedrijfsproces. U kan rekenen op systematische en stapsgewijze planning.
De implementatietijd hangt af van de complexiteit van uw processen. Voor eerder kleine bedrijven vraagt dit al snel 2 à 4 weken doorlooptijd.
Voor eerder grote ondernemingen of specifieke maatwerktrajecten kan dit gespreid worden over meerdere maanden naargelang de doelstellingen per bedrijfsproces. U kan rekenen op systematische en stapsgewijze planning.
We spreken dan niet alleen van CRM, ERP, WMS, DMS & MyPlenion app, tal van integraties leiden naar een ¨Plenion-Totaaloplossing:
deze vorm omvat alles wat nodig is in uw onderneming om bedrijfsprocessen te optimaliseren, efficiënt te digitaliseren en duurzaam verder uit te bouwen:
klantenbeheer, offertes en commerciële flows, planning van onderhouden en projecten, facturatie, (na-)calcualatie, artikelen -en stockbeheer, document - en meetstaten beheer en nog veel meer —alles naadloos geïntegreerd in één digitale veilige omgeving én gekoppeld met het boekhoudpakket van uw voorkeur.
We spreken dan niet alleen van CRM, ERP, WMS, DMS & MyPlenion app, tal van integraties leiden naar een ¨Plenion-Totaaloplossing:
deze vorm omvat alles wat nodig is in uw onderneming om bedrijfsprocessen te optimaliseren, efficiënt te digitaliseren en duurzaam verder uit te bouwen:
klantenbeheer, offertes en commerciële flows, planning van onderhouden en projecten, facturatie, (na-)calcualatie, artikelen -en stockbeheer, document - en meetstaten beheer en nog veel meer —alles naadloos geïntegreerd in één digitale veilige omgeving én gekoppeld met het boekhoudpakket van uw voorkeur.
Log in op het Plenion-portaal en kies "Nieuwe aanvraag" of "Support ticket". Klik op het blauwe icoon met wit vraagteken, rechtsbovenin.
Vul zoveel mogelijk informatie in over je vraag of probleem.
Je ontvangt automatisch een bevestiging en opvolging met nummering van onze helpdesk.
Je kan de ai-gestuurde chatfunctie ook gebruiken via onze website. Technische ondersteuning is hier beperkt.
Log in op het Plenion-portaal en kies "Nieuwe aanvraag" of "Support ticket". Klik op het blauwe icoon met wit vraagteken, rechtsbovenin.
Vul zoveel mogelijk informatie in over je vraag of probleem.
Je ontvangt automatisch een bevestiging en opvolging met nummering van onze helpdesk.
Je kan de ai-gestuurde chatfunctie ook gebruiken via onze website. Technische ondersteuning is hier beperkt.
Onze helpdesk is bereikbaar telefonisch op 09 384 89 00 of via ticket (ticket@plenion.be).
Bij een dringend probleem belt u best rechtstreeks naar ons kantoor voor technische ondersteuning.
De dringende situaties waarvoor wij u onmiddellijk willen helpen, zijn de volgende:
In geval van een van deze problemen kunt u vooraf de volgende controles uitvoeren om de ernst van het probleem in te schatten:
Onze helpdesk is bereikbaar telefonisch op 09 384 89 00 of via ticket (ticket@plenion.be).
Bij een dringend probleem belt u best rechtstreeks naar ons kantoor voor technische ondersteuning.
De dringende situaties waarvoor wij u onmiddellijk willen helpen, zijn de volgende:
In geval van een van deze problemen kunt u vooraf de volgende controles uitvoeren om de ernst van het probleem in te schatten:
Neem contact op met onze supportdienst.
Wij bezorgen u de nodige identificatiegegevens of activeren uw account opnieuw.
Tel.: +32 9 384 89 00 of stuur een e-mail naar ticket@plenion.be
-
Wenst u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord te resetten of te activeren?
Contacteer ons via ticket@plenion.be
-
Krijgt u een andere foutmelding die u verhindert om het programma of het portaal op te starten?
Gelieve ons te contacteren via ticket@plenion.be en de schermafbeelding of de foutmelding in tekst bij te voegen, a.u.b.
-
Hebt u geen servicecontract maar wenst u een offerte te ontvangen?
Richt uw aanvraag dan aan sales@plenion.be
Neem contact op met onze supportdienst.
Wij bezorgen u de nodige identificatiegegevens of activeren uw account opnieuw.
Tel.: +32 9 384 89 00 of stuur een e-mail naar ticket@plenion.be
-
Wenst u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord te resetten of te activeren?
Contacteer ons via ticket@plenion.be
-
Krijgt u een andere foutmelding die u verhindert om het programma of het portaal op te starten?
Gelieve ons te contacteren via ticket@plenion.be en de schermafbeelding of de foutmelding in tekst bij te voegen, a.u.b.
-
Hebt u geen servicecontract maar wenst u een offerte te ontvangen?
Richt uw aanvraag dan aan sales@plenion.be