Klantengetuigenis Linea Trovata Warmtetechniek
Linea Trovata
Linea Trovata ontstond als denktank in 1996 en biedt duurzame en slimme energieoplossingen aan op maat van de particulier, de industrie en de agrarische sector. Ze onderscheidt zich in de markt door haar technische knowhow en creativiteit om meerdere technologieën te combineren tot één oplossing. Innovatie en onderzoek zijn dan een must. Een eigen plaatsingsdienst en sterk ingenieursteam zijn troeven waar het bedrijf trots op is.
Kurt Steendam, zaakvoerder en spreekbuis vertelt : ‘We waren voordat we met Plenion werkten een Handsoft-gebruiker. Dat is software specifiek voor kleinere bouwbedrijven.
Linea is een dochter van Suntech Power, één van de grootste producenten van zonnepanelen. Het moederbedrijf duwden ons digitalisatie-traject in de richting van 4PS, met Microsoft Business Central.
Gelukkig beseften we op tijd dat deze oplossing te zwaar zou zijn geweest. Bovendien word je een lege doos aangeboden en moet je alles zelf nog gaan bouwen. Daarvoor hadden we noch de tijd, noch de juiste mensen in dienst. Schoenmaker blijf bij uw leest !
Dus kozen we voor een andere oplossing. We wilden een kant-en klare oplossing die zo nauw mogelijk aansloot op onze behoeftes. Een 100 % match kun je nooit verwachten maar je kunt wel zoeken naar de best-fit oplossing. Tijdens onze zoektocht hebben we verschillende pakketten vergeleken en de conclusie was unaniem : Plenion sluit het best aan en prijs/kwaliteit zaten we ook goed.
In mei 2023 gaven we het startschot aan Plenion met de bedoeling om eind 2023 volledig live te zijn. De volledige integratie is nog niet helemaal afgerond. We geven toe dat we zelf vooral gezorgd hebben voor die vertraging. Dit ligt écht niet aan Plenion. We zijn heel tevreden met de basisoplossing. We willen stap voor stap de ontbrekende modules aanvullen en vooral ook onze mensen hierin laten opleiden/begeleiden. We merken in alles dat we de juiste keuze maakten. Plenion doet wat we verwachten, meer kan ik hierover niet zeggen. Onze vragen worden ook relatief snel opgevolgd. De support-afdeling van Plenion is een grote meerwaarde voor ons. Eén klik op de knop en support is niet alleen op de hoogte van het probleem, men houdt ook systematisch een historie bij van de gestelde en beantwoorde vragen.
Ons bedrijf een referentie voor Plenion ? Ja zeker ! We beamen volmondig dat we tevreden zijn maar we beseffen ook dat Plenion veel meer mogelijkheden heeft dan wat wij tot nu toe benutten. Naar de toekomst toe rollen we nog bijkomende modules uit, maar we willen zeker zijn dat alvast iedereen de basics mee heeft alvorens we verdere stappen zetten.